Kategoria: Aktualności
Data publikacji: stycznia 13, 2022

Nowy wizerunek marki – inspirowany naturą!

Cieszymy się, że możemy Wam dzisiaj zaprezentować nasze nowe logo oraz wizerunek. Od czasu wejścia na rynek, firma Koppert rozwinęła się w znaczącym stopniu. Po 30 latach nadszedł czas na aktualizację identyfikacji wizualnej, aby nadal odzwierciedlała nasze ambicje i nawiązywała do związku z naturą.

Realizacja naszej misji – dążenia do poprawy zdrowia ludzi i planety dzięki współpracy z naturą, doprowadziła nas do pozycji w której znajdujemy się dzisiaj. Udało nam się zbudować silną organizację, której działania opierają się na konkretnych celach i podstawowych wartościach. Nowy wizerunek naszej marki odzwierciedla tę misję i wartości. Dzięki temu wszystkie wartości, na których opiera się nasza działalność, będą widoczne także w naszej komunikacji”, twierdzi Peter Maes, dyrektor ds. strategii.

Nasze rozwiązania biologiczne znajdują zastosowanie na przeszło stu rynkach rozsianych po całym świecie. Z biegiem lat nasze przedsiębiorstwo rodzinne przekształciło się z pionierskiego małego przedsiębiorstwa zatrudniającego zaledwie czworo pracowników, w światowego lidera rynku. Według Martina Kopperta, dyrektora ds. biznesowych (CBO), nadszedł już czas na zmianę wizerunku samej marki. „Aby świat stał się bardziej ekologiczny i zrównoważony potrzebujemy nowych sposobów uprawy – zdrowszych i bezpieczniejszych niż dotychczas. Naszym celem jest spowodowanie, by rolnictwo stało się w 100% zrównoważone. W tym celu współpracujemy z hodowcami i rolnikami. Nowy wizerunek naszej marki pozwoli nam jeszcze lepiej promować nasze produkty na wszystkich globalnych rynkach, a jednocześnie potwierdza wyjątkowe zaangażowanie firmy Koppert w dostarczanie kompleksowych rozwiązań biologicznych na potrzeby szerokiej gamy upraw”.

Dążymy do współpracy z naszymi partnerami i wspólnego opracowywania rozwiązań, które przyczynią się do realizacji naszej misji. Wierzymy, że nowy wizerunek naszej marki otworzy przed nami wiele nowych możliwości, pozwalając nam jeszcze lepiej docierać do naszych klientów i partnerów, którzy razem z nami chcą zmieniać świat na lepsze”, dodaje Maes. „Jesteśmy przekonani, że nasza firma może być częścią rozwiązania problemów trapiących świat – dlatego oferujemy naszą wiedzę, doświadczenie i produkty, wspierając rolników w produkcji zdrowej i ekologicznej żywności w najbardziej zrównoważony sposób”.

Nasz nowy wizerunek koncentruje się na naszym kontakcie z naturą. „To właśnie z natury czerpiemy inspirację.. i to właśnie na niej opierają się wszystkie nasze rozwiązania i produkty. Nie mogło być zatem inaczej – nasza nowa identyfikacja wizualna musiała być zakorzeniona w naturze”, dodaje Maes.

Litera „K” odpowiadająca marce Koppert została zaprojektowana w taki sposób, by pokazywać spojrzenie w przyszłość i nieustanne poszukiwanie nowych, zrównoważonych rozwiązań. Symetria symbolizuje jednakowe znaczenie ochrony roślin - na powierzchni oraz pod ziemią. Naturalne kształty i kolory nowej marki Koppert wyrażają łączność z naturą i nieograniczone możliwości, jakie oferuje.